zaterdag 30 november 2013

Al mijn essence producten.

Ik ben verslaafd aan het budget merk essence. De verpakkingen zijn mooi en het zieg er gwn net zo mooi uit als andere producten. Helaas heb ik in mijn stad niet het tweede schap ;(
Deze mascara "get big lashes" ligt in het vaste assortiment, van mij mag hij nog wel even blijven. Hij maakt mijn wimpers echt langer en dikker, met meerdere laagjes is'ie wel iets mooier
Essence crystal eyeliner
Als ik een eyeliner uit mocht kiezen zou het deze zijn. Als je mijn artikel over glittereyelinet hebt gelezen, weet je wat ik erover vind. Heel superduper ;)
Ilove....
Essence mag van mij met veel meer ilove's uitkomen. Het is echt mijn favo lijn. De oogschaduwbasis van ilove is een paar dagen geleden opgeraakt en hij was ook een beetje vies geworden. Dus ik heb hem weggedaan. Deze eyeliner is een JUMBO. Het is een superdikke stift, maar hij trekt wel mooie lijntjes, als je een super net lijntje wil, moet je deze denk ik niet nemen
De smokey eye smudge brush
Voor in je arcadeboog, of gwn voor het aanbrengen van maar een kleurtje. Dit is mijn favoriete kwast en hij is ook nog es mooi paars ;) 
Essence 3d effect eyeshadow in 04 irrestisteble caramel cream

Ik ben deze echt nog niet zat, ik heb hem al een tijdje maar de kleur mix ik steeds weer zodat ik toch weer een nieuwe kleur klrijg. 
JB beauty beats lipgloss in de kleur 02 eenie meenie en de nailart tip painter in de kleur 14 glitter crush
De lipgloss daar heb ik een revieuw over dus daar wil ik niet te veel over vertellen, alleen dat het mijn lievelings lipgloss is, de tippainter is net nieuw en echt heel fijn, het is wel een beetje alsof het alleen maar glitters zijn. Wil je echt een kleurtje, doe dan een paar laagjes
Dit was mijn essence collectie, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ook deze dingen gaan kopen, omdat ze gwn zo fijn zijn
Kusjeeeeee meisje met rode lippen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten