vrijdag 29 november 2013

HEY MENSEN IK MOET HUISWERK MAKEN
Hebben jullie nog tips?
IK heb een paar huiwerk tips voor jullie (Just in case, als je eigenlijk hw moet maken haha).
-Begin op tijd! Verveel je je? het klinkt raar, maar maak je hw, als je dan wel wat wil doen maar je moet hw maken, hoef je het niet te doen.
-luister muziek! Uitleg niet nodig denk ik :)
-Kauw kauwgom. Door op iets te kauwen werken je hersens beter (heb ik gehoord dan),
-take a break. Door te veel inspanning raak je gestrest, en van stres gaat je concentratie omlaag, neem even een pauze met een rol mentos, , koekjes (deze site) en wat drinken, en ga na een kwartier weer verder.
Hebben julllie nog tips om mij, en anderen te helpen. zet het in de comments. Tieners hebben gwn problemen met huiswerk, dat snap je wel natuurlijk
Kusje Kusje Kusje meisje met rode lippen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten