vrijdag 29 november 2013

Trend Alert
voor oud en nieuw, voor feestjes, of gewoon voor overdag. Een nieuwe trend is het zeker! Glitter eyeliners. Eyliners met cute glitters er in, en super vrolijke kleuren!
Ik ben er ook al helemaal verslaafd aan, en soms gebruik ik ze elke dag
Deze van teeez cosmetics staan echt op mijn wishlist. Ze komen uit de city trip collectie. Ze zijn 4,97.
De groene kleur zou ik zelf niet dragen. Ik hou persoonlijk niet echt van groen, legerkleuren vind ik dan weer wel mooi. Maar echt van dat grasgroen.... nah.
dan zijn er nog die van essence, Super cute! Het zijn de crystal eyeliners, en ik heb zelf de gouden. ze zijn ZO ontzettend mooi. En ook nog echt heel goedkoop, 2,37. Door de verpakking krijg je helemaal zin in de kerst, en oud en nieuw!
De gllitter eyeliners vind ik iets dat je echt in je stash moet hebben in 2014.
kusje kusje kusje girl met red lips ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten