vrijdag 29 november 2013

Revieuw


Vandaag revieuw ik de lipgloss van Justin Bieber. Zijn lijn van het merk Essence heet: Beauty beats. het flesje is super cuteeee! De lipgloss is lekker budgetproof, maar 1,89. De kleur die ik revieuw heet: Eenie meenie. Ik snap niet wat dat met Justin te maken heeft, maar het zal wel. Ik hoop echt dat een mooie nudekleur is. Naar een goede nudekleur ben ik namelijk al lang opzoek, en ik hoop dat ik hem heb gevonden.
Het applicatortje heb ik nog nooit gezien, het zorgt voor extra gelijke verdeling op je lippen, mmmm, zou het wel echt werken? 
Op het applicatortje ziet de kleur er barbieroze uit.
Dit zijn mijn lippen zonder iets er op, geen lippenbalsem, helemaal nixxxx
En dit zijn mijn lippen mét de lipgloss.
Ik denk dat ik mijn nude-kleur voor tegenwoordig heb gevonden!!! Hij voelt nog wel wat plakkerig aan. Het applicatortje is echt heel fijn, er zit wel veel lipgloss op. 
Ik geef hem een 9, hij is echt heel mooi, mijn nieuwe vaste lipgloss denk ik. Ik ben sowieso verslaafd aan Essence (hihi ;))


Thanks for reading my revieuw
Kusje Kusje Kusje girl with (tijdelijke) Pink lips :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten