vrijdag 29 november 2013

hey allemaal, ik wil wat vertellen over mezelf :) ik ben vicki en ik hou superveel van bloggen en vloggen en revieuws schrijven. Mijn 'obsesion' voor make-up en beauty begon een halfjaar terug. Ik ging toen naar de middelbare, en ik had net een nieuwe mascara gekregen en ik maakte mezelf eens in de week voor de grap op. Als je bij ons op de basisschool make-up droeg, was je al snel, raar. Of iedereen zei dat je dan make-up op had, en dan vond iedereen je een wannabe, en een trutje. Ik snapte ook nog niet wat iedereen er mee deed. Mijn biggest voorbeelden zijn beautygloss en vera camilla. soms upload ik ook video's op youtube, maar mijn stem is zo horrible! Ik zit nu in de eerste, in een speciale klas, Kunst en cultuur op het pontes, een klas voor creatieve teens. Ik heb het echt naar me zin. dit was het. kusje kusje kusje Vickiiiiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten